DeskPlus Yardım Masası Yönetim Yazılımı

IT ve non-IT Tüm Çağrılarınızı ve Taleplerinizi Kolayca Yönetin
deskplus yardım masası yazılımı

Yardım Masası Uygulaması

Çağrı Yönetiminden Fazlası
Macbook

Yardım Masası Yazılımı

Çağrı açmanın ve yönetmenin en kolay yolu.

İşletmelerin çalışan ve lokasyon sayılarındaki artış ile doğru orantılı olarak arıza, olay ve talep miktarları da katlanarak artmaktadır. Teknik ekibin sağladığı hizmetler görülememekte ve ölçümlenememektedir. Arıza ve olaylara zamanında müdahale edilememesi, çözüm sağlanamaması iş gücü, üretim ve hatta geri dönülemeyecek büyük kayıplara neden olmaktadır.

deskplus yardım masası yazılımı

Web tabanlı mobil duyarlı alt yapısıyla hareket halinde çağrı oluşturulabilmesini, müdahale edilebilmesini ve çözümlenebilmesini sağlar. Tek çatı altında birden fazla firma / iştirak çağrılarını firma özelinde tanımlı SLA doğrultusunda yönetilmesini sağlar. Uç kullanıcıyı yormadan farklı metotlarla çağrı kaydının oluşturulabilmesini sağlamanın yanı sıra bilgi bankası aracılığıyla kullanıcıların çağrıları kendi kendilerine çözebilmesine olanak sağlamaktadır. Müdahale ve çözüm noktasında dışarıdan destek alınan firmaların OLA kapsamında ölçümlenebilmesini sağlamaktadır.

Esnek entegrasyon yapısıyla ve ITIL standartlarını destekleyici raporlar sağlamaktadır.

Hizmet kalitesinin arttırılması ve ölçeklenebilmesi için doğru çözüm DeskPlus

deskplus yaşam dönüsü

Daha fazla bilgi için:

www.deskplus.com.tr