Yardım Masası Uygulaması
Çağrı Yönetiminden FazlasıYardım Masası Yazılımı
Çağrı açmanın ve yönetmenin en kolay yolu.
İşletmelerin çalışan ve lokasyon sayılarındaki artış ile doğru orantılı olarak arıza, olay ve talep miktarları da katlanarak artmaktadır. Teknik ekibin sağladığı hizmetler görülememekte ve ölçümlenememektedir. Arıza ve olaylara zamanında müdahale edilememesi, çözüm sağlanamaması iş gücü, üretim ve hatta geri dönülemeyecek büyük kayıplara neden olmaktadır.
Web tabanlı mobil duyarlı alt yapısıyla hareket halinde çağrı oluşturulabilmesini, müdahale edilebilmesini ve çözümlenebilmesini sağlar. Tek çatı altında birden fazla firma / iştirak çağrılarını firma özelinde tanımlı SLA doğrultusunda yönetilmesini sağlar. Uç kullanıcıyı yormadan farklı metotlarla çağrı kaydının oluşturulabilmesini sağlamanın yanı sıra bilgi bankası aracılığıyla kullanıcıların çağrıları kendi kendilerine çözebilmesine olanak sağlamaktadır. Müdahale ve çözüm noktasında dışarıdan destek alınan firmaların OLA kapsamında ölçümlenebilmesini sağlamaktadır.
Esnek entegrasyon yapısıyla ve ITIL standartlarını destekleyici raporlar sağlamaktadır.
Hizmet kalitesinin arttırılması ve ölçeklenebilmesi için doğru çözüm DeskPlus
Daha fazla bilgi için: